Harrasteliikuntaa 13-17-vuotiaille!

Helppoa, hauskaa, monipuolista, laadukasta, liikuntaa. Ei ennakkoilmoittautumista.

FunAction yksilöllistä liikuntaneuvontaa 13–17 -vuotiaille maksutta liikuntaharrastuksen aloittamiseksi terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi.

FunAction syksy 2018

Lataa PDF
Maanantai
Ei tunteja
Tiistai
Ei tunteja
Keskiviikko
Ei tunteja
Torstai
Ei tunteja
Perjantai

Kiipeily
5.10. –14.12.
klo  15:30 –17:00 KiipeilyAreena Redi

Tule rohkeasti kokeilemaan kiipeilyä. Jokainen kiipeää oman taitotason mukaan ammattitaitoisen ohjaajan valvonnassa.

Katso lisää

Keilaus
14.9. –14.12.
klo  16:00 –17:00 Tapanilan urheilukeskus

Tule kokeilemaan, kaatuuko keilat? Ohjaaja paikalla opastamassa keilauksen tekniikkaa ja pistelaskua.

Katso lisää

Yhteistyössä Grankulla bowlare

HUOM! Ensimmäinen kerta 14.9.



Kuntonyrkkeily
7.9. –14.12.
klo  17:00 –18:00 HMAC liikuntakeskus

Kuntonyrkkeily on tehokasta, hauskaa ja täysin turvallista harjoittelua nyrkkeilyn tekniikoita ja harjoitteita hyväksikäyttäen. Peruskunto kasvaa huomaamatta.

Katso lisää

Yhteistyössä HMAC




Lauantai
Kickboxing
8.9. –15.12.
klo  11:00 –12:00 Itäkeskuksen uimahalli

Potkunyrkkeily on erittäin monipuolista ja sitä voi harjoitella ilman kilpailullisia tavoitteita. Harjoitella voi kohentaakseen kuntoa, parantaakseen koordinaatiokykyä, hankkiakseen paremman itsepuolustustaidon ja ennen kaikkea nauttiakseen mukavasta harrastuksesta reilujen harjoittelukavereiden kanssa.

Katso lisää





Futsal
8.9. –15.12.
klo  18:00 –19:00 Latokartanon liikuntahalli

Tule pelaamaan Futsalia ja pitämään hauskaa yhdessä! Ota mukaan sisäliikuntavarusteet (liikuntavaatteet ja sisäkengät)

Katso lisää

Yhteistyössä HNMKY yökoris

HUOM! Tuntia ei ole 10.11.

 

 


Futsal
8.9. –15.12.
klo  19:00 –21:00 Malmin palloiluhalli

Tule pelaamaan Futsalia ja pitämään hauskaa yhdessä! Ota mukaan sisäliikuntavarusteet (liikuntavaatteet ja sisäkengät)

Katso lisää

Yhteistyössä Yökoris


Sunnuntai

Lihaskunto
9.9. –16.12.
klo  11:45 –12:30 Itäkeskuksen uimahalli

Tunnilla keskitytään keskivartalon ja jalkojen lihaksistoon monipuolisesti ja tehokkaasti. Tunnilla harjoitetaan lihasvoiman lisäksi kehonhallintaa sykettä nostavien osioiden kautta

Katso lisää